Uns 200 docents en vaga han tallat l’A-2 a Tàrrega en els dos sentits de la marxa aquest dijous dos quarts d’hora, des de les 11 del matí, poc abans que es conegui el resultat de la consulta sobre el preacord signat per USTEC i Professors de Secundària amb el Departament d’Educació de la Generalitat.
Els vaguistes havien tallat prèviament la C-14 en el marc d’una nova jornada d’aturades, convocada a Ponent, l’Alt Pirineu i l’Aran per CGT, la Intersindical i la COS, els sindicats que no han signat el preacord.
La protesta a l’A-2 ha generat cues en sentit Barcelona, però en sentit Lleida els Mossos d’Esquadra han tallat abans i fan desviaments. Sota el lema «L’educació es defensa!», CGT, la Intersindical, la CNT, la COS, l’Assemblea Educativa de Catalunya i l’Assemblea Docent de la Zona de Ponent ha convocat també una manifestació a partir de les deu del matí des de la plaça de les Nacions Sense Estat.












