Sirera: «He ofert al PSC un acord que deixi BComú fora del govern»

El PP demana a Colau que voti a favor de Collboni sense entrar al govern municipal

    Bluesky
    Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
    L'alcaldable del PP a Barcelona, Daniel Sirera, durant una roda de premsa a la seu del partit (ACN)

    El cap de llista del PP a Barcelona, Daniel Sirera, ha explicat en una entrevista al programa Bàsics de Betevé que s’ha ofert al PSC per votar com a alcalde el socialista Jaume Collboni, sempre que deixi «fora del govern Barcelona en Comú». «Ha de buscar pactes que li permetin ser alcalde sense que la senyora Ada Colau o BComú estiguin al govern», ha insistit.

    No obstant això, Sirera ha aclarit que no hi ha un acord tancat amb Collboni. «No tenim un pacte, tot i que hem estat parlant», ha afirmat el cap de llista del PP, que ha manifestat la seva voluntat «d’arribar a un acord perquè no hi hagi un alcalde independentista i perquè Colau i els comuns no formin part del govern».

    Sirera ha anat encara més enllà i ha demanat a la cap de llista dels comuns que voti a favor del candidat socialista sense entrar al govern: «La pilota és a la teulada dels comuns. Colau pot evitar un alcalde separatista votant Collboni i mantenint-se al marge del govern. Nosaltres hi estem disposats», ha comentat.

    (Visited 106 times, 1 visits today)

    Et pot interessar

    Feu un comentari