L’expresident Aznar crida a la mobilització contra l’amnistia

Creu que el projecte de Sánchez camina cap a "la destrucció programada de la nació"

Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
L'expresident del Govern central i del PP José María Aznar (ACN)
L'expresident del Govern central i del PP José María Aznar (ACN).

L’expresident del govern espanyol José María Aznar ha carregat aquest dimarts durament contra la possibilitat que l’executiu espanyol i el PSOE acordin una amnistia als processats per causes relacionades amb el procés, que al seu entendre seria «una invitació a tornar-ho a fer».

Segons el president espanyol, els espanyols han de «dir de nou que ja n’hi ha prou», perquè «Espanya no pot tornar i no tornarà a un sistema basat en l’exclusió, el sectarisme i la destrucció programada de la nació». En aquest sentit, Aznar assegura que Espanya «acumula energia cívica, institucionalitat i massa crítica nacional per a impedir que aquest projecte de deconstrucció constitucional i de dissolució nacional es consumi».

Per fer-ho possible, afegeix, «cal activar totes aquestes energies en el marc d’una contesa democràtica i d’afirmació de l’estat de dret per plantar cara amb tota la determinació a un pla que vol acabar amb la Constitució».

A la inauguració del curs de la FAES, Aznar ha afirmat que «no hi ha cap Estat on els seus dirigents no hagin perdut el cap que accepti ni com a hipòtesi una amnistia, que a més d’atorgar immunitat, converteix en legítima un gravíssim intent sediciós contra la integritat constitucional».

(Visited 40 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari