Quina exestrella del Barça dóna suport a les protestes contra el govern espanyol?

Luis Figo
Luis Figo

Luis Figo, protagonista d'un polèmic traspàs del FC Barcelona al Real Madrid l'any 2000, ha manifestat el seu suport a les protestes organitzades en al barri de Salamanca, a Madrid, contra la gestió de la crisi del coronavirus per part del govern espanyol.

Figo, que viu a la capital d'Espanya, ha publicat a Twitter un missatge de suport a les cassolades després de criticar el govern que presideix Pedro Sánchez. "Con prudencia!!! Madrid en directo!! empezaremos la 9 semana con esperanza!!!", ha comentat en el tuit amb què ha publicat el vídeo d'una concentració de protesta.

"Hoy es el día de la quiniela para saber qué comunidades pasan a la siguiente fase pero nadie sabe qué criterios hay que tener!!! ¿Quien decide? Se comenta que Madrid pasará a la fase 0,5 pero, ¿Antes había fase 0,5? #estoesunaputaruina", ha piulat afegint l'emoticona d'una persona plorant de riure el passat dia 15.

En un altre tuit, el mateix dia, Figo s'ha dirigit als seus "haters" (crítics que considera que l'odien): "… tranquilos que aquí deciden los científicos, por eso al día de hoy Espana es el país de Europa con el confinamiento mas duro y con 27.500 personas fallecidas pero parece que es para estar contentos!!".

(Visited 26 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari