Farrés denuncia amenaces per condemnar els aldarulls d’ocupes i radicals a Sabadell

L’alcaldessa alerta de l’odi a xarxes socials arran dels disturbis durant la revetlla de Sant Joan

Bluesky
Marta Farrés, alcaldessa de Sabadell, durant la roda de premsa sobre ocupacions a la ciutat (Albert Segura, ACN)
Marta Farrés, alcaldessa de Sabadell, durant la roda de premsa sobre ocupacions a la ciutat (Albert Segura, ACN)

L’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, denuncia haver rebut amenaces i insults a través de les xarxes socials després de condemnar els aldarulls provocats per ocupes i grups radicals durant la revetlla de Sant Joan. “Hi ha línies vermelles que no es poden traspassar i no puc permetre que passin sense conseqüències”, ha advertit en una publicació a Instagram, on ha compartit diverses captures de missatges ofensius dirigits a ella i a la seva família. Farrés ja ha posat els fets en mans dels Mossos d’Esquadra perquè siguin investigats.

La dirigent socialista defensa que “la discrepància és legítima”, però que “no pot ser una excusa pel ‘tot s’hi val’”. També reclama una reflexió col·lectiva sobre “el nivell de toxicitat” que es propaga des de l’anonimat digital. Farrés insisteix que cal actuar amb fermesa tant contra els ocupes com contra els radicals que generen violència, i rebutja l’assetjament com a eina política o social.

Després de dues nits de tensió a la cocapital vallesana, l’alcaldessa va denunciar públicament que “grupuscles radicals” han aprofitat l’ocupació de dos locals per provocar disturbis. “Han cremat contenidors, han trencat vidres de locals i han atacat la policia”, va alertar, tot avisant que “ningú pot prendre’s la llei pel seu compte”. Un dels immobles ja ha estat desallotjat, mentre es manté l’alerta policial a la zona.

(Visited 60 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari