Cancel·lat l’espectacle de Quim Morales ‘Ja era hora’ al Teatre Victòria

La decisió arriba després que la comunicadora i humorista Ana Polo denunciés que Morales se li va "tirar a sobre per fer-li un petó"

Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
Quim Morales (Foto-betevé)

Els integrants de l’espectacle Ja era hora, encapçalat pel comunicador i locutor Quim Morales i on també participaven Xavier Pérez Esquerdo i Jair Domínguez, han decidit anul·lar l’esdeveniment per «mutu acord» i tornaran l’import de les entrades adquirides. Així ho han anunciat en una publicació a Instagram, atribuint la cancel·lació «a les informacions publicades» darrerament.

El show s’havia de dur a terme el dimarts 25 de febrer al Teatre Victòria de Barcelona. La decisió arriba després que la comunicadora i humorista Ana Polo denunciés al pòdcast de Crític que Morales se li va «tirar a sobre per fer-li un petó» quan ella era la seva becària a RAC1, l’any 2015.

Polo també va explicar que a ella li ha costat molt «interpretar que això va ser una agressió sexual, i que ell estava abusant del seu poder». El mateix dia, Morales va admetre el seu «mal comportament» i va dir en declaracions a Catalunya Ràdio que lamentava «el mal causat», del qual afirmava que no en va ser conscient en aquell moment.

(Visited 137 times, 1 visits today)

Notícies Relacionades

Et pot interessar

Feu un comentari