El president de l’ANC, Lluís Llach, i el coordinador de la comissió d’accions al territori de l’entitat, Jordi Pesarrodona, engegaran un cicle de xerrades i reunions arreu de Catalunya per «escoltar i reactivar» l’independentisme.
En aquesta gira, que començarà la setmana vinent i s’allargarà durant l’estiu, els dos dirigents de l’entitat visitaran diverses ciutats catalanes i hi faran trobades «participatives» i amb les assemblees de base.
Segons han assegurat, l’objectiu és «engrescar les bases per a un nou embat«, «tornar a activar l’independentisme» i «enfortir de nou la musculatura de l’independentisme i de l’ANC», recull l’Agència Catalana de Notícies (ACN).
En un comunicat, l’ACN ha manifestat que vol dissenyar un nou full de ruta «de baix a dalt i que expressi el que sent l’independentisme».














1 comentari a “L’ANC anuncia una gira estival de Llach i Pesarrodona per «reactivar» l’independentisme”
Per fer i aconseguir que?