Feijóo carrega contra Sànchez, però descarta la moció de censura

El cap de l'oposició recomana "que voti al PP a Catalunya" qui vulgui "donar un disgust a Sánchez i al separatisme"

Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
Alberto Núñez Feijóo - Foto: ACN, Miquel Vera

El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha considerat que el discurs amb què Pedro Sánchez ha anunciat aquest dilluns que no dimitiria com a president del Govern d’Espanya és «el més perillós» que ha fet en tota la seva carrera, i que ha evidenciat que «no accepta la discrepància» i que busca un país «al seu servei».

«No vol oposició ni vol justícia o mitjans de comunicació. Només es vol a si mateix», ha manifestat Feijóo en una roda de premsa a Madrid, durant la qual, això sí, ha descartat presentar moció de censura contra Sánchez «en aquests moments», adduint que «ha comprat» als seus socis. «Qui vulgui donar un disgust a Sánchez i al separatisme, que voti al PP a Catalunya», ha afegit el dirigent popular.

Feijóo també ha dit de Sánchez que «ha estat capaç de fer servir fins i tot la seva intimitat per intentar guanyar temps», i li ha retret el fet d’haver utilitzat al rei Felip VI «com a actor secundari» en la seva «última pel·lícula». El líder popular també ha acusat Sánchez pretendre «colar» un canvi de règim i de tornar a l’Espanya «dels dos bàndols. A més, ha negat que el president del Govern hagi rebut l’escalf de la població ni la «mobilització social» que demanava el PSOE.

(Visited 59 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari