Sílvia Orriols simpatitza amb l’autobús d’Hazte Oír

La regidora de Ripoll i promotora de la formació independentista d’extrema dreta Aliança Catalana, Sílvia Orriols, ha mostrat certa simpatia amb l’autobús d’Hazte Oír que circulava per Barcelona dijous passat, el qual va ser aturat i escortat fins a fora de Catalunya pels Mossos d’Esquadra.

En una publicació a Twitter, Orriols ha qüestionat la decisió d’expulsar-lo i ho ha considerat antidemocràtic: “Si la nostra idea de democràcia és prohibir la lliure circulació d’autocars i modificar reglaments per evitar debats incòmodes, perdoneu que us ho digui, però quina merda de democràcia”.

Malgrat les crítiques que ha rebut per part d’alguns usuaris, Orriols no s’ha desmarcat dels missatges que duia el vehicle que relacionaven la nova llei trans amb la “mutilació infantil” i afirmaven que “las niñes no existen”.

Facebook
Twitter
WhatsApp

avui destaquem

Deixa un comentari

Notícies més llegides

 

Desactiva tu adbloker en nuestra web para disfrutar el contenido

  1. Pulsa el icono del adblocker
  2. Selecciona “No actuar en páginas de este sitio web” (o similar). También puedes pulsar el botón “Activado para este sitio” o “Pausar adblocker”.
  3. Pulsa el botón refrescar de tu navegador para ver el contenido completo.