L’exsecretari general del PP de Tarragona s’enfronta a penes de presó per abusos a una menor

Miguel Ángel López Mallol està acusat de tocaments íntims a una nena de deu anys

Bluesky

L’Audiència de Tarragona ha iniciat judici contra Miquel Ángel López Mallol pel qual es demanen deu anys de presó per un presumpte delicte d’abusos sexuals a una menor de deu anys. López Mallol va ocupar els càrrecs de secretari general del PP de Tarragona, diputat al Parlament de Catalunya, regidor a l’Ajuntament de Reus i diputat provincial.

El judici va començar a la Secció Quarta de l’Audiència de Tarragona, i segons explica el Diari de Tarragona, continuarà més endavant donat que el fiscal va modificar la petició de pena que inicialment era de vuit anys i mig i ara demana deu anys de reclusió. La defensa demana l’absolució de l’acusat.

Els fets haurien passat entre el 9 de desembre de 2015 i el 8 de gener de 2016 al domicili de l’acusat, el qual hauria fet tocaments íntims a la menor fins que va arribar la dona de López Mallol, a la qual li hauria demanat que no expliqués els fets a ningú. La menor va escriure una nota explicant els fets perquè no es va atrevir a dir-ho directament als seus familiars. López Mallol va negar els fets i va dir que no entenia la versió de la nena.

A banda dels deu anys de presó, el Ministeri fiscal també demana que durant onze anys l’acusat no pugui comunicar-se ni acostar-se a menys de 300 metres de la víctima, fixa la responsabilitat civil en 6.000 euros, i demana que durant tretze anys López Mallol no pugui exercir professió i ofici que comporti contacte amb menors d’edat.

(Visited 134 times, 1 visits today)

Notícies Relacionades

Et pot interessar

Feu un comentari