Ausàs perd el tercer grau

El jutjat de vigilància penitenciària estima el recurs de la Fiscalia
Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
Sense títol
Sense títol

El tercer grau concedit per la Secretaria de Serveis Penitenciaris de la Generalitat a Jordi Ausàs, conseller de Governació del Tripartit (2008-2010), exdiputat d’ERC i exalcalde de la Seu d’Urgell, ha estat revocat per Jutjat de vigilància penitenciària de Lleida.

Ausàs n’havia gaudit des de l’octubre, al cap de tres mesos del seu ingrés a la presó lleidatana de Ponent, on hi va entrar el passat 25 de juny per complir una condemna de tres anys i nou mesos de privació de llibertat per contraban i tres mesos més per pertinença a organització criminal.

La resolució de la jutgessa de vigilància penitenciària s’alinea amb el parer de la Fiscalia de Lleida, que trobava prematura la concessió del tercer grau a l’exconseller.

Ausàs no tornarà a rebre permisos de cap de setmana fins, almenys, el juny del 2016, quan hagi complert una quarta part de la condemna.

(Visited 49 times, 1 visits today)

Notícies Relacionades

Et pot interessar

Feu un comentari