Quina crisi està patint Junts a Sabadell?

Bluesky

Que l’actual portaveu de Junts a l’ajuntament, Lluís Matas, es presentarà a les primàries per tornar a ser el candidat a alcalde en les properes eleccions municipals i ha denunciat que l’aparell de Junts posa traves a l’afiliació d’una trentena de simpatitzants que volen donar-s’hi d’alta per votar la seva candidatura. Matas ja va tenir una topada amb la direcció del partit quan el va obligar a sortir del govern de la ciutat, en el qual ocupava la tinença d’alcaldia de Promoció Econòmica i Projecció de la Ciutat. Ell i l’altra regidora de Junts al consistori, Katia Botta, van haver de sortir del govern presidit per la socialista Marta Farrés després que una assemblea interna del partit ho aprovés per 31 vots a favor i 26 en contra.

Quan es va produir aquesta votació, el passat mes desembre, es va especular amb la possibilitat que els dos regidors de Junts abandonessin el partit i continuessin al govern però finalment van acatar la decisió de l’assemblea. La tensió que pateix a Sabadell la formació presidida per Carles Puigdemont ha pujat de to quan Matas ha acusat Francesc Baró, cap de l’executiva local, de voler “treure’l de circulació”. Tant ell com Bota van rebre el passat dilluns 2 de març correus electrònics en els quals se’ls notificava que se’ls havia obert un expedient sancionador per incomplir les directrius del partit.

“Vam sortir del govern, els passem l’ordre del dia del ple, votem tot el que ens diuen, ens hem menjat tots els gripaus”, ha lamentat l’encara portaveu de Junts a l’ajuntament de Sabadell. El proper gripau que tot apunta que s’haurà de menjar és l’expulsió de Junts.

(Visited 91 times, 91 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari