El Govern català reclama viatges gratuïts a Rodalies mentre persisteixen les incidències ferroviàries

El servei continua alterat amb circulació limitada i alternatives per carretera

Bluesky
Reunió de seguiment de la situació ferroviària a Catalunya, a la seu del Departament de Territori (Jordi Bataller, ACN)
Reunió de seguiment de la situació ferroviària a Catalunya, a la seu del Departament de Territori (Jordi Bataller, ACN).

El Govern de Salvador Illa ha demanat a Renfe la gratuïtat del servei fins que quedin resoltes les incidències que afecten Rodalies i Regionals. La petició s’ha traslladat aquest dissabte durant les reunions mantingudes al Departament de Territori, en un context de greus afectacions a la mobilitat ferroviària arreu del país.

El portaveu de Renfe, Antonio Carmona, ha evitat pronunciar-se sobre la demanda i ha indicat que serà el Govern català qui anunciï qualsevol decisió al respecte. “El Govern ja dirà el que hagi de dir i anunciarà el que hagi d’anunciar”, ha afirmat, sense concretar si la companyia assumirà la mesura reclamada per l’executiu.

Mentrestant, el servei continua funcionant de manera parcial, amb molts trams tallats tant a Rodalies com a Regionals. Davant aquesta situació, Renfe manté activats serveis alternatius per carretera per garantir els desplaçaments essencials, mentre es treballa per recuperar progressivament la normalitat a la xarxa ferroviària.

(Visited 14 times, 14 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari