Un mort al centre comercial Via Sabadell en desprendre’s un plafó de formigó d’una botiga

El Govern espera que els cossos de seguretat i emergències puguin acabar d'esclarir els fets

Centre comercial de Sabadell on h hagut un despreniment d'un rètol d'una botiga

Un veí de Rubí ha mort aquest dimarts al centre comercial Via Sabadell després que li hagi caigut a sobre un plafó de formigó d’uns 70 metres quadrats de la façana principal de la botiga Galerías del Tresillo.

El cap del dispositiu de Bombers a la zona, Jordi Massaguer, ha explicat que la placa s’ha desprès des d’uns 12 metres d’alçada, i que quan han arribat a l’indret ja no s’ha pogut fer res per la vida del finat. L’home anava acompanyat de la seva parella, que ha resultat il·lesa.

Els Bombers han desallotjat la nau afectada i la del costat, de la mateixa tipologia constructiva, com a precaució. Entre les dues donen cabuda a 25 botigues.

Un cop controlat el risc s’ha aixecat la runa caiguda i s’ha alliberat la víctima per traslladar.-la als serveis funeraris. Ara s’inspecciona la nau amb els arquitectes municipals de Sabadell per esbrinar les causes del col·lapse.

La portaveu del Govern, Sílvia Paneque, ha expressat “preocupació” per l’accident mortal al centre comercial Via Sabadell. També ha traslladat en nom del Govern el condol a la família de la víctima i a l’Ajuntament de Sabadell.

La portaveu espera que els cossos de seguretat i emergències que han acudit al lloc dels fets puguin “acabar d’esclarir” què ha passat.

(Visited 36 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari