Donald Trump ha acusat Volodímir Zelenski de ser “irrespectuós” amb els EUA i ha cancel·lat les converses amb l’ucraïnès.
Aquest divendres ambdós dirigents havien de signar un acord sobre l’explotació de les terres rares i els minerals d’Ucraïna, però després de la discussió que tots dos han tingut davant la premsa a l’inici de la trobada, la reunió privada posterior ha acabat de manera precipitada i Zelenski ha marxat de la Casa Blanca.
Tampoc s’ha ofert la roda de premsa posterior a les reunions que Trump acostuma a protagonitzar al costat del líder internacional que l’ha visitat.
Quan Zelenski encara era a l’edifici Trump ha publicat un comunicat a Truth Social en què ha considerat que el líder ucraïnès “no està preparat per a la pau”.
(Visited 41 times, 1 visits today)