Feijóo creu que cedir el control migratori a Catalunya convertirà una comunitat “en un Estat”

El líder del PP acusa Sánchez d'acceptar "qualsevol cessió per aguantar-se en el poder"

    El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo (Premsa PP)

    El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha carregat novament aquest dilluns contra els acords entre el govern espanyol i l’independentisme. “Qualsevol cessió val per aguantar-se en el poder. Les ambaixades, el cupó separatista i la darrera, negociar la transferència de totes les competències en matèria d’immigració”, ha asseverat, en referència al pacte entre PSOE i Junts per al traspàs de competències en immigració a la Generalitat de Catalunya.

    En una trobada de la cúpula del partit a Madrid, Feijóo ha apuntat que, si es transfereix tot això a l’independentisme amb els acords amb Junts, poc més quedaria a oferir que “el palau de la Moncloa”. “L’independentisme comença demanant el control de fronteres per impedir l’entrada d’immigrants irregulars i acaba convertint una comunitat autònoma en un Estat”, ha reblat.

    Diversos membres de l’executiu que presideix Pedro Sánchez, però, han deixat clar que aquest traspàs no inclourà competències exclusives de l’Estat, com ara el control de fronteres.

    (Visited 17 times, 1 visits today)

    avui destaquem

    Feu un comentari