El Govern d’Illa aprova el pla per assolir el 15% d’habitatge assequible en vint anys

Fixa també la reserva de sòl per a protecció pública, complint amb la Llei del dret a l'habitatge de 2007

Bluesky
La portaveu del govern català, Sílvia Paneque, en roda de premsa (ACN)

El Consell Executiu ha aprovat el decret del Pla Territorial sectorial d’habitatge, que té per objectiu assolir el 15% d’habitatge assequible a Catalunya en 20 anys.

El Pla determina els municipis inclosos a les àrees de demanda residencial “forta i acreditada” i fixa els objectius quinquennals municipals de solidaritat urbana, així com l’increment del parc d’habitatges de lloguer social a assolir.

“Representa un full de ruta ambiciós en matèria d’habitatge per a les properes dues dècades. L’objectiu és assolir aquest 15% d’habitatge assequible a Catalunya, un 9% de lloguer”, ha apuntat la portaveu del Govern, Sílvia Paneque.

El decret també fixa la reserva de sòl per a protecció pública, complint amb la Llei del dret a l’habitatge de 2007.

(Visited 20 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari