Feijóo acusa Sánchez d’atiar un “efecte crida” amb la seva gira africana

El líder del PP acusa el president espanyol de "promocionar Espanya com a destí" en comptes de "combatre les màfies"

Bluesky
El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, a Madrid (Premsa PP)

El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha criticat aquest dimecres la gira africana que el president espanyol, PedroSánchez, fa aquesta setmana a Mauritània, Gàmbia i Senegal. En un missatge a X, Feijóo ha afirmat que “és irresponsable atiar un efecte crida” en el marc de “la pitjor crisi de migració irregular”.

“En comptes d’anar a Àfrica a combatre les màfies, Sánchez promociona Espanya com a destinació”, ha etzibat el líder de l’oposició. Segons Feijóo, la política de migració de Sánchez va “al revés de la resta de la Unió Europea”, i ha demanat que “qui vingui, que ho faci amb contracte d’origen i carta de compliment de les nostres lleis”.

El missatge de Feijóo ha arribat després de la compareixença de Sánchez d’aquest dimarts a Mauritània, la primera parada de la gira que el porta aquest dimecres també a Gàmbia i dijous al Senegal. En una declaració institucional amb el president maurità, Mohamed Cheikh El Ghazouani, Sánchez va anunciar un acord amb Mauritània per impulsar la migració circular, amb contractació en origen i retorn a aquest país, i va recordar que la migració és una “necessitat” que cal gestionar “de manera segura i ordenada”.

(Visited 30 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari