El govern de la Generalitat ha acordat reforçar l’ensenyament de la llengua i la cultura catalana al sud de França destinant una subvenció de 650.000 euros a l’Associació d’Amics de La Bressola.
L’import servirà per contribuir a finançar durant aquest any les despeses del personal docent de les escoles de La Bressola, uns centres que fan una aportació a la creació i manteniment de l’oferta d’ensenyament en català al territori de la denominada Catalunya del Nord.
La Bressola és una entitat sense ànim de lucre que van crear fa uns 20 anys l’historiador i polític Francesc Ferrer i Gironès i l’escriptor Enric Larreula i Vidal, amb l’objectiu de garantir la pervivència de les escoles Bressola, mentre que lL’associació es va constituir legalment l’any 1986.