ERC reclama a Sánchez més que un compromís sobre l’amnistia abans d’investir-lo

La dirigent Marta Vilalta veu "massa optimista" el candidat socialista i vol "converses formals"

Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
La portaveu i secretària general adjunta d'ERC, Marta Vilalta

La secretària general adjunta i portaveu d’ERC, Marta Vilalta, ha reclamat aquest dilluns al candidat del PSOE a la presidència del govern, Pedro Sánchez, més que un compromís sobre l’amnistia abans de donar-li suport en una investidura.

En una entrevista concedida a RTVE, en concret, Vilalta ha manifestat sobre l’objectiu de l’amnistia, que comparteixen ERC i Junts en aquesta negociació, que no hi renuncia i que «no diem que només en tinguem prou amb un compromís».

De fet, ha afirmat que és possible aprovar la llei d’amnistia i haver enllestit els tràmits abans que Sánchez es presenti a un debat d’investidura, segons recull Europa Press.

Vilalta, que ha reconegut que hi ha marge per a l’acord a més de reclamar celeritat per enllestir-lo, ha considerat que l’acord és «possible», però que Sánchez es mostra «massa optimista» sobre la investidura i que s’ha de posar «seriós» i convocar «converses formals».

Per la seva part, la consellera de la Presidència de la Generalitat, Laura Vilagrà, ha manifestat a RNE que les negociacions entre ERC i el PSOE «avancen amb dificultat» i que es troben «lluny» d’una situació en què la investidura sigui «factible».

(Visited 45 times, 1 visits today)

Notícies Relacionades

Et pot interessar

Feu un comentari