Els Mossos d’Esquadra investiguen els quatre identificats en la manifestació contra la presència del rei Felip VI a Caldes de Malavella per un delicte de desobediència i un altre contra la seguretat del trànsit.
Els fets sota investigació es va produir al final de la marxa, quan alguns dels participants en la manifestació van decidir fer un segon intent de travessar l’autovia A-2 i saltar la tanca que delimita l’espai on es feia l’acte d’entrega dels Premis Princesa de Girona.
Al final, van ser quatre els qui van aconseguir creuar, però els Mossos els va poder interceptar ja dins de la zona. Se’ls investigarà per un delicte de desobediència, ja que van passar més enllà de la zona delimitada per la policia.
També se’ls denunciarà per un delicte contra la seguretat del trànsit, ja que van creuar una via ràpida com l’A-2 amb el risc que suposa i sense armilla reflectant. Els Mossos, però, no els van acabar detenint i van poder tornar a casa.








