Les patronals veuen la B-40 com una infraestuctura molt «necessària» i avalen l’acord

La Pimec lamenta que algunes "postures extremes" hagin "impossibilitat el diàleg" els últims anys

Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
Antoni Cañete, president de Pimec

Les patronals han celebrat l’acord al qual han arribat el govern espanyol i la Generalitat sobre el perllongament de la carretera B-40 i la transferència de 914 milions d’euros per a la millora d’infraestructures al país.

«Totes les inversions haurien de poder-se desenvolupar amb consens», ha apuntat aquest dilluns el president de Pimec, Antoni Cañete, minuts abans de l’inici d’un acte que ha tingut lloc a Brussel·les.

Si bé el dirigent ha reconegut que el pacte «s’hauria d’haver resolt fa temps», també veu positiu que s’arribin a acords sobre infraestructures que considera «necessàries». En aquest sentit, ha lamentat que algunes «postures extremes» hagin «impossibilitat el diàleg» durant els últims anys.

Cecot aplaudeix l’entesa per desencallar la B-40 perquè la considera una obra «clau» per a un territori que arrossega un «crític» retard d’inversions. Ara bé, reclama que les eleccions generals del 23-J no condicionin el projecte.

Foment del Treball també ha assenyalat que la B-40 és un projecte «rellevant» que aportarà «competitivitat» al Vallès.

(Visited 66 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari