Ayuso acusa Aragonès i Colau de “falsos” per no rebre el Rei

La presidenta de Madrid ho ha denunciat a Barcelona en una conferència al Círculo Ecuestre

Bluesky
La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso (ACN)

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha acusat el president de la Generalitat, Pere Aragonès, i l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, de “falsos” per la seva absència a la rebuda a Felip VI al Mobile World Congress.

“És una falta de respecte pueril i innecessària que aïlla cada vegada més a Catalunya”, ha denunciat en una conferència al Círculo Ecuestre. “Nosaltres no seríem tan falsos de no saludar el cap d’Estat i després seure a sopar amb ell i demanar diners al president del govern espanyol”, ha afegit.

Durant el seu discurs la presidenta madrilenya ha garantit que a Catalunya “no s’imposarà un règim autoritari i excloent per la via dels fets”. “No esteu sols”, ha dit.

Al llarg de la seva intervenció Ayuso ha contraposat el model madrileny al català i ha assegurat que si Madrid i Catalunya “anessin juntes” serien “gairebé imbatibles”. En aquesta línia, ha defensat el model “obert”, de “prosperitat” i de “llibertat” de Madrid, així com les facilitats econòmiques que assegura que hi ha a la Comunitat.

(Visited 92 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari