A quin ajuntament demana explicacions el cap de l’oficina de Puigdemont?

Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
Josep Lluís Alay
Josep Lluís Alay

Josep Lluís Alay, el cap de l’oficina d’expresident de Carles Puigdemont, ha demanat a «algú de l’Ajuntament de Puigcerdà» explicacions sobre un rètol municipal. Primer en castellà i després en català, s’hi llegeix: «L’Ajuntament de Puigcerdà en el 100º Aniversari de l’arribada del Ferrocarril a la comarca de La Cerdanya. Puigcerdà, 3 d’octubre de 2022» (sic).

A banda del fet que hi aparegui en primer lloc el missatge en castellà, cosa que pot haver mogut Alay a demanar explicacions, s’hi llegeix en català «100º, la representació de l’ordinal a la manera castellana -en lloc de «100è»-. Junts per Catalunya governa Puigcerdà des del 2019, amb Albert Piñeira al capdavant, que ja era alcalde amb Convergència.

A Twitter, Alay sol manifestar el seu rebuig per Espanya i també destaca per marcar de prop TV3. Aquest cap de setmana, sense anar més lluny, ha piulat que l’expresident Lluís Companys va ser jutjat «per un tribunal espanyol» i «va ser assassinat per Espanya fa 82 anys». D’altra banda, ha preguntat si «això és notícia a una televisió nacional catalana», com a reacció al titular del 324 «L’actor Dinio García, detingut a Barcelona acusat d’amenaçar la seva parella amb un revòlver».

(Visited 298 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari