Quant costen les transmissions de la F1 a TV3?

TV3
TV3

No se sap. Conèixer quant paga la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) a l’empresa Mediapro pels drets d’emissió de les curses de Fórmula 1 és un misteri protegit, des de fa anys, per estrictes clàusules de confidencialitat contractual.

En un país com Catalunya, delmat durament per la crisi i la pobresa, és un escarni que la televisió pública es gasti una milionada en la transmissió d’aquestes curses automobilístiques, un espectacle caríssim que controla el multimilionari britànic Bernie Ecclestone. Tot i que els afeccionats a aquest xou ja poden seguir la temporada de F1 a través d’Antena 3 TV, la CCMA continua malgastant una fortuna per comprar els drets a Jaume Roures, un extreballador de TV3 que presumeix de militància trotskista, a qui ha renovat el contracte pels anys 2014 i 2015.

El misteri que envolta les relacions comercials entre la CCMA i Mediapro xoca frontalment amb la suposada transparència que pregona el president Artur Mas en la seva gestió com a president de la Generalitat. El president de la CCMA, Brauli Duart –un valencià de passada militància maoista- ha dit en diverses ocasions que faria públics els contractes de TV3 amb les productores privades, com ara Mediapro, però el cert és que, fins ara, no ho ha fet.

(Visited 133 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari