Vaga de donuts

Els treballadors de Panrico no tornaran a treballar fins que cobrin
Bluesky
Afegeix EL TRIANGLE com a preferit a Google
Sense títol
Sense títol

Els treballadors de Panrico han dit prou. L’anunci de l’empresa que pretén rescindir el contracte de la poc menys de la meitat de la seva plantilla i reduir el salari dels quals continuïn un 45%, ha provocat l’empipament dels empleats. Però el motiu de la vaga que han convocat aquest dissabte és que la direcció de la companyia ha dit que suspèn el pagament de les nòmines d’aquest mes i que no sap quan podrà abonar-les.

Aquest dissabte al matí, els treballadors de la planta de Santa Perpètua de la Mogoda, una de les més importants del grup, s’han reunit i han decidit anar a la vaga. El mateix ha ocorregut en altres fàbriques com la de Valladolid o Madrid.

L’empresa fabricadora de Dònuts, Donettes o Bollicaos ha assenyalat que la suspensió de les nòmines es fa per poder pagar els proveïdors. La vaga començarà el 7 d’octubre i es perllongarà de manera indefinida fins que la direcció de Panrico no segui a negociar i pagui als seus treballadors.

(Visited 47 times, 1 visits today)

Notícies Relacionades

Et pot interessar

Feu un comentari