Trapero justifica al Parlament l’ús del gas pebre

El director general de la Policia manté que l'sprai es va fer servir en situacions de "violència generalitzada" i "risc"

Bluesky
Josep Lluís Trapero, a la Comissió d'Interior del Parlament (Sara Soteras - ACN)

El director general de la Policia de la Generalitat, Josep Lluís Trapero, ha insistit aquest dimecres que els Mossos d’Esquadra han usat el gas pebre davant situacions de “violència generalitzada” i “d’urgència i amb risc existent”.

En la seva compareixença a la comissió d’Interior i Seguretat Pública del Parlament, juntament amb la consellera d’Interior, Núria Parlon, Trapero ha donat explicacions sobre diferents actuacions policials dels darrers mesos.

El responsable policial, concretament, ha afirmat que va ser el comandament present qui va decidir que s’utilitzés gas pebre en la concentració del 15-O a prop de l’estació de Sants de Barcelona per la presència d’un equip israelià de bàsquet, a qui els manifestants volien impedir la sortida en autobús de l’hotel on s’allotjava.

(Visited 24 times, 6 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari