El de La Roja de forma aclaparadora. El partit entre Catalunya i Palestina va tenir 171.000 espectadors mentre que el que va enfrontar Espanya i Turquia en va tenir 406.000 repartits entre els 353.000 que el van seguir a La 1 i els 53.000 que el van veure a La 2, amb la transmissió en català. Està clar que el partit de classificació d’Espanya pel Mundial de l’any que ve va interessar més als catalans que el de la selecció catalana.
Es poden buscar arguments per suavitzar les causes d’aquesta pallissa d’audiència. El Catalunya-Palestina es va jugar a l’estadi olímpic Lluís Companys, a Montjuïc, i hi van assistir unes 30.000 persones. Si es sumessin a les que van veure el partit per TV3 tindríem un total d’uns 200.000 espectadors, la meitat dels que van veure el partit de La Roja a algun dels dos canals de RTVE.
També es pot mirar de justificar el desequilibri entre una audiència i l’altra tenint en compte que el partit solidari de Montjuïc va començar a les 18:30 i el d’Espanya a les 20:45, que és un horari prime time televisiu.
La conclusió és, però, que Catalunya és un país força solidari amb Palestina que prefereix veure els partits de la selecció espanyola que els de la catalana.












