Quin columnista d’El Nacional li ha dit ‘tontolava’ a Josep Rull?

Bluesky

Bernat Dedéu. El passat dijous va pujar aquest text a X: “La de vots que el tontolava d’en Rull està regalant a @CatalunyaAC no es poden pagar ni amb mil sacs curulls de bitllets”. Va ser el seu comentari a un post que havia penjat a la mateixa xarxa social la presidenta d’Aliança Catalana, Sílvia Orriols, un estona abans: “El president de la mesa @joseprull em talla el micròfon perquè li he dit “ultrafeminista” a la Tània Verge… No recordo que hagi aturat a cap dels diputats que m’han dit ultradreta, ultracatòlica, feixista o nazi…”.

El comentari del columnista del digital El Nacional va tenir uns 43.000 vistes i una cinquantena de comentaris. Alguns dels comentaris van incloure més insults i tractaments despectius del president del Parlament.

Dédeu ha estat d’actualitat les darreres setmanes arran de la publicació del llibre ‘Difamació’, on Eva Piquer l’acusa d’haver-se burlat d’ella aprofitant l’anunci que el seu marit, Carles Capdevila, patia càncer, malaltia de la qual va acabar morint.

 

(Visited 14 times, 14 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari