Com han coincidit Sílvia Orriols i el logo d’Open Arms en la mateixa foto?

Bluesky
Sílvia Orriols i el logo d'Open Arms, en la mateixa foto, durant la Diada - Foto: Aliança Catalana

Dos manifestants vestits amb la samarreta de la Unió Esportiva Sant Andreu es van fer un selfie durant la darrera Diada amb la líder i diputada d’Aliança Catalana, Sílvia Orriols.

La peculiaritat d’aquesta imatge, difosa pel compte oficial del partit ultranacionalista a X entre altres fotos de la manifestació, és que el logo d’Open Arms apareix en almenys una de les dues samarretes del club andreuenc, caracteritzades per lluir des de fa més d’un segle els colors de la senyera.

Orriols considera que Open Arms, l’ONG dedicada a rescatar migrants a la Mediterrània, és una màfia dedicada al tràfic de persones que “fa que cada dia desenes de persones vulguin llençar-se a la mar” i ha acusat la Generalitat de Catalunya d’incentivar-la mitjançant l’aportació de fons públics.

(Visited 199 times, 28 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari