Els cantants Morad i Macaco donaran suport a la flotilla que salparà de Barcelona cap a Gaza

En els actes de suport també participaran Clara Peya, Tribade, Muerdo, 3dnan i Lobo Solitario, a més d'artistes palestins

Bluesky
El raper Morad en un concert a Barcelona (ACN)

Els cantants Morad i Macaco són alguns dels artistes que participaran en els actes de suport a la Global Sumud Flotilla d’aquest cap de setmana al Moll de la Fusta de Barcelona. S’han organitzat diversos esdeveniments des d’aquest divendres, 29 d’agost, fins al diumenge, 31 d’agost, dia en què salparan desenes de vaixells del port de Barcelona cap a la Franja de Gaza en la major missió humanitària organitzada.

A banda d’aquests artistes, també participarà en els actes la cantant Clara Peya, així com Tribade, Muerdo, 3dnan i Lobo Solitario, a més d’intèrprets palestins com Marwan, Sol Band, Althroode, Sofree, Makimakkuky i Sama Abdulhad. Hi haurà xerrades i activitats culturals amb diverses entitats que donen suport a la causa palestina, com ara la Coalició Prou Complicitat amb Israel (CPCI), la Comunitat Palestina, i Sanitaris i Juristes per Palestina, entre altres.

En els vaixells que salparan des de Barcelona hi aniran activistes de 44 països, entre les quals la sueca Greta Thunberg, que portaran també aliments, aigua i altres recursos humanitaris. Des de l’organització calculen que la flota trigarà entre set i vuit dies en arribar a Gaza i està previst que es trobin amb altres flotilles a alta mar el 4 de setembre.

(Visited 147 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari