Vuit detinguts en una baralla entre veïns de la Barceloneta i presumptes delinqüents

L’enfrontament va tenir lloc divendres a la nit al carrer del Mar, amb intervenció dels Mossos i la Guàrdia Urbana

Bluesky
Lateral d'un dels vehicles dels Mossos d'Esquadra (Albert Segura, ACN)
Lateral d'un dels vehicles dels Mossos d'Esquadra (Albert Segura, ACN).

Els Mossos d’Esquadra han detingut vuit persones arran d’una baralla entre veïns de la Barceloneta i un grup de persones a qui s’acusa de ser presumptes delinqüents que actuen a la zona. Segons ha avançat elcaso.cat, els fets van tenir lloc divendres entre les 21:00 i les 22:00 hores al carrer del Mar del barri mariner de Barcelona.

En aquell moment, la policia estava actuant a la ciutat en el marc del pla Kanpai, un dispositiu contra la multireincidència. Diverses patrulles dels Mossos i de la Guàrdia Urbana es van desplaçar al lloc dels fets per dissoldre la baralla.

La intervenció policial va tenir lloc durant l’operatiu desplegat divendres al vespre, coincidint amb els incidents. Els agents van actuar per posar fi a l’enfrontament amb una actuació ràpida a causa de la seva intensitat.

(Visited 69 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari