Toni Soler perd els nervis davant la petició que se’l declari ‘persona non grata’ a Badia del Vallès

Desenterra la “calç viva” en un missatge a X que després esborra per atacar l’ex-diputat del PSC Joan Ferran que li ha retret que escampi que a aquella població “hi ha menys catalans que cocodrils”

Bluesky

Toni Soler, a part de produir 'Està passant' amb Minoria Absoluta, el va presentar durant set temporades

L’amo de la productora Minoria Absoluta, que realitza els programes de TV3 Polònia i Està passant, Toni Soler, ha perdut els nervis en veure que a la xarxa X demanaven que Badia del Vallès el declari ‘persona non grata’. Aquesta sol·licitud la va plantejar l’ex-diputat del PSC al Parlament de Catalunya Joan Ferran en un missatge a X com a resposta a la difusió per part de Soler d’un altre post en el qual es deia que a Badia del Vallès “hi ha menys catalans que cocodrils”. Soler va replicar el diputat socialista escrivint a X: “Vés preparant la calç viva, va. A veure si per fi arrenques la ‘crosta’”.

El propietari de Minoria Absoluta es referia a les afirmacions que havia fet Ferran fa quasi vint anys sobre la necessitat d’arrencar “la crosta nacionalista” de TV3 i Catalunya Ràdio i al seu llibre “Maleïda crosta”, publicat el 2009. La referència a la calç viva es deu a l’assassinat i enterrament en aquest producte de dos membres d’ETA ara fa més de quaranta anys en el marc de la guerra bruta dels GAL contra la banda terrorista.

Toni Soler havia reenviat als seus 345.000 seguidors de X un missatge penjat per Albert Castellón en aquesta xarxa el 23 de juny comentant la visita dels Reis d’Espanya a Badia del Vallès. “Van a Badia del Vallès perquè hi ha menys catalans que cocodrils. Tenen que anar a les banlieues perquè a la resta del territori no els rebria ni deu”, va escriure Castellón. Joan Ferran va escriure simplement “Toni Soler és persona non grata a Badia”, acompanyant un article d’EL TRIANGLE que citava el missatge de Soler. Una usuària va replicar Soler: “Una mica agressiu, no? Calma noi”.

Soler s’ho deuria repensar i unes hores després eliminava el seu atac al diputat del PSC. Finalment, diumenge, també va eliminar el missatge en què donava suport a l’usuari que assegura que a Badia del Vallès hi ha més cocodrils que catalans.

Aquest darrer missatge va rebre molts missatges de denúncia. “A Badia són tan catalans com vostè, tros de quòniam feixista”, deia un. “Hauries d’anar a Badia, et farien una rebuda tal i com la mereixes. Explica’ls que no són catalans. Coca segura tens”, proposava un altre. “A Badia del Vallès som Catalans i Espanyols. La senyera penja al balcó cada 11 de setembre des de la fundació de la ciutat. No som de la secta indepe”, va escriure un veí de la ciutat.

El Partit Popular de Badia, que té un regidor a l’ajuntament, es va posicionar a X: “Badia del Vallès és una ciutat viva, diversa i treballadora, que mereix respecte. Aquí conviuen persones de molts orígens, com passa a molts altres punts de Catalunya. I això no ens fa menys catalans. Ens fa més rics com a societat”. L’alcalde de Badia del Vallès és Josep Martínez Valencia, en representació del PSC que té 11 dels 17 regidors del consistori. L’ajuntament no s’ha pronunciat encara sobre l’al·lusió de Soler als cocodrils i els catalans de Badia del Vallès. A la vil·la hi ha censats més de 13.000 ciutadans.

(Visited 928 times, 2 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari