Quin exjugador del Madrid critica com vesteix Lamine Yamal?

Bluesky
Lamine Yamal, celebrant la Copa del Rei - Foto: FC Barcelona

José María Gutiérrez, més conegut com a Guti, exjugador del Reial Madrid i ara col·laborador habitual del programa El Chiringuito, ha estat qui ha criticat públicament la manera de vestir de Lamine Yamal. El jove davanter del Barça, que amb només disset anys s’ha convertit en una de les grans sensacions de l’equip i de la selecció espanyola, va aparèixer a la roda de premsa prèvia a la semifinal de la Nations League contra França amb una gorra posada cap enrere, un detall que va despertar l’enuig de l’exfutbolista blanc.

Segons Guti, portar una gorra en aquest context és una manca de respecte cap a la imatge de la selecció. “A la teva vida et poses el que vulguis, però quan estàs amb la samarreta d’un club o d’una selecció… digues-me vell, però aquestes coses no m’agraden, de veritat”, va dir al programa. A més, va afegir que, si vol portar aquest estil, ho faci quan estigui de vacances a Eivissa, però no en un acte oficial representant Espanya.

Les seves paraules, això no obstant, han tingut un efecte bumerang. Molts usuaris a les xarxes socials han respost recordant que el mateix Guti, al llarg de la seva carrera, no va destacar precisament per un estil moderat o institucional. Fotografies seves amb gorres, arracades i altres complements han circulat per la xarxa, deixant en evidència el que molts consideren una doble vara de mesurar.

(Visited 110 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari