Reproven al ministre Puente amb els vots del PP i Vox

La iniciativa ha recollit 170 vots a favor, 163 en contra i 13 abstencions

Óscar Puente, ministre de Transports i Mobilitat Sostenible (Congrés dels Diputats)

El Congrés dels Diputats ha aprovat aquest dimarts una proposició no de llei (PNL) del PP per reprovar al ministre de Transports, Óscar Puente.

La iniciativa, que ha rebut 170 vots a favor, 163 en contra i 13 abstencions, recorda que Puente fa set mesos que no atén un mandat de la cambra baixa per elaborar un pla d’atenció urgent pels passatgers afectats per incidències extraordinàries.

A més, apunta que aquest mecanisme hauria permès pal·liar les conseqüències al transport de la gran apagada del mes passat.

De fet, el PP també ha volgut castigar al ministre per “no haver prestat assistència” a la totalitat dels passatgers dels serveis de competència estatal a les estacions durant l’apagada elèctrica.

(Visited 15 times, 2 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari