Qui posa a Javier Tebas el malnom “Peppa Pig”?

Bluesky
Javier Tebas - Foto: LaLiga

Per un motiu que encara no ha aclarit, l’economista Xavier Sala-i-Martin ha posat el malnom de “Peppa Pig”, un conegut personatge de dibuixos animats, al president de LaLiga, Javier Tebas, en diversos missatges publicats a la xarxa social X els darrers dies.

El més important d’aquests missatges va ser una reacció de Sala-i-Martin, expresident de la comissió econòmica del FC Barcelona i extresorer blaugrana, al fet que Tebas acusés el Reial Madrid de voler controlar el poder, després que el club blanc posés els àrbitres en el punt de mira i es plantegés no jugar la final de la Copa del Rei.

“La Peppa Pig s’ha enfadat i ha fet un tweet! Però per què no sanciona al Madrid per intents constants d’intimidació als àrbitres? Si li treuen 10 punts a la lliga i li impedeixen que fitxi en 3 finestres seguides, veuràs com s’acaba la ximpleria. Més fets i menys paraules, Peppa!”, va respondre directament l’economista al president de la LaLiga.

Quan un comentarista va indicar que la Copa del Rei és una competició de la RFEF i no de la LaLiga, Sala-i-Martin va insistir que “la Peppa Pig és vicepresidenta de la RFEF”, un comentari que va reiterar quan un altre usuari d’X va indicar que “la Peppa Pig no té potestats sancionadores”.

L’estrena d’aquest malnom a X va tenir lloc fa una setmana, quan l’extresorer del Barça va reaccionar a l’ajornament del partit de la lliga italiana entre la Roma i l’Inter, rival del Barça a la semifinal de la Lliga de Campions.

“Els líders de la lliga italiana protegeixen els seus equips. A La Liga espanyola, la Peppa Pig només mira per a ell mateix, intentant ser el centre d’atenció de tots els mitjans i fent que tothom li vagi al darrere per aconseguir fair play!”, va escriure aleshores sobre l’exigència del denominat joc net financer als clubs.

(Visited 135 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari