Les línies R7 i R8 estan tallades per una incidència que afecta la senyalització entre Cerdanyola Universitat i Cerdanyola del Vallès (Vallès Occidental) i s’ha establert un servei per carretera entre aquestes dues estacions. Els viatgers hauran de fer transbordaments als trens de la línia R4 per continuar el seu viatge. També hi ha servei alternatiu per carretera entre Mollet Sant Fost i Castellbisbal, a l’R8, per l’avaria d’un tren de mercaderies, però la circulació ferroviària ha quedat restablerta i els autobusos són complementaris.
En paral·lel, es recuperen progressivament les freqüències a l’R4 després d’un matí de retards. A l’R2 Nord i l’R11 també hi ha hagut demores per l’accident d’un vehicle que ha inhabilitat la barrera del pas a nivell, provocant que s’hagi hagut de restringir la velocitat a Montcada i Reixac, però la situació ja s’ha normalitzat.
Aquest matí s’han produït dues incidències més que afectaven l’R3, els viatgers de la qual havien de fer transbordaments a Centelles (Osona); i l’R14, que ha patit una avaria ja solucionada entre Vilaverd i la Plana-Picamoixons (Alt Camp). Aquestes dues avaries, però, ja s’han solucionat. També hi havia retards a l’R2 Sud i als regionals del sud per una avaria a Sant Vicenç de Calders (Baix Penedès).












