L’Ajuntament de Barcelona tanca parcs i activa el pla d’actuació en fase d’alerta per fortes ventades

El Barcelonès es troba en risc alt fins al migdia, quan passa a moderat fins a les sis de la tarda

Ratxa forta de vent (ACN)
Ratxa forta de vent (ACN).

L’Ajuntament de Barcelona ha activat a les vuit del matí el Pla d’Actuació Municipal per ventades en fase d’alerta i ha tancat els parcs i jardins de la ciutat.

El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) té activat risc alt per forts vents al Barcelonès fins al migdia, amb ratxes que poden superar els 20 metres per segon, i que passarà a ser moderat entre el migdia i les sis de la tarda.

Altres comarques amb risc alt són el Baix Llobregat i el Garraf fins al migdia i n’hi ha més d’una desena més de Ponent, entorn del Tarragonès i fins al Maresme en risc moderat. Protecció Civil manté activada l’alerta del pla Ventcat.

(Visited 16 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari