Els Bombers envien un setè contingent d’ajuda a la Comunitat Valenciana amb una trentena d’efectius

Els nous efectius professionals i voluntaris relleven el personal que va sortir dissabte

Els Bombers de la Generalitat de Catalunya netegen els carrers a Algemesí, València (@bomberscat)

Els Bombers de la Generalitat han enviat un setè contingent d’ajuda a la Comunitat Valenciana amb una trentena d’efectius que farà el relleu del personal que s’hi va desplaçar dissabte passat dins del sisè contingent. El nou comboi té com a objectiu principal garantir la funcionalitat de la xarxa de clavegueram dels diferents sectors assignats, la neteja de carrers i la supervisió dels serveis que queden per resoldre.

El comboi compta, en total, amb una trentena d’efectius professionals i voluntaris. La dotació està formada per cinc Bombes Rurals Pesants (BRP), una dotació del Grup de Suport Operatiu (GROS) i un TEOC (Tècnic Especialista Operador de Control).

El sisè contingent d’ajuda dels Bombers desplaçat a la Comunitat Valenciana està centrant les seves tasques a Paiporta, on treballen amb l’objectiu de donar suport als camions de neteja i desobstrucció de la xarxa de clavegueram per alliberar els sectors principals d’aquesta població. Posteriorment, han continuat fent tasques de desembossament d’escomeses i sifons dels edificis. En les zones on ja s’ha garantit la funcionalitat del clavegueram, s’ha dut a terme la neteja de carrers i plantes baixes.

(Visited 17 times, 1 visits today)

avui destaquem

Feu un comentari