Josep Mateu, reelegit president del RACC

L'entitat té la voluntat de consolidar i fer créixer el seu model de Club de Serveis a la Mobilitat

Bluesky
El president del RACC, Josep Mateu (Cedida RACC)

La Comissió Electoral del RACC ha proclamat la candidatura encapçalada per Josep Mateu com a guanyadora de les eleccions a la Junta Directiva, de manera que Mateu ha estat reelegit president del RACC per a un període de quatre anys (2025-2028). En aquest tercer mandat, Mateu compta amb una Junta Directiva que integra persones que majoritàriament ja formaven part de la Junta anterior, amb noves incorporacions de professionals amb una àmplia experiència i prestigi en els seus respectius àmbits d’activitat.

Els objectius principals de la Junta Directiva per al nou mandat són, a grans trets, ampliar l’àmbit d’actuació com a Mobility Club; defensar una mobilitat més segura, neta i assequible per a l’economia de tots els ciutadans; fomentar la recerca i la innovació; oferir la màxima proximitat, combinant els avantatges de la digitalització amb el tracte personal; ampliar el compromís del Club amb els socis més grans; i fer evolucionar l’oferta de valor tant en l’àmbit assegurador com en l’assistencial.

Mateu acumula una àmplia experiència, i es va incorporar al RACC l’any 1995 com a director general. El 2012 va ser escollit vicepresident i, amb la renúncia de Sebastià Salvadó el 2015, va ser designat president de l’entitat, càrrec que va refrendar, amb un destacat suport dels socis, en les eleccions del 2016 i del 2020.

(Visited 22 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari