Anul·len l’espectacle de llums Natura Encesa d’aquest Nadal als Jardins de Torre Girona de Barcelona

L'Ajuntament i l'empresa Let's Go han arribat a la decisió de "mutu acord"

Bluesky
Natura Encesa als Jardins de Torre Girona

L’espectacle de llums Natura Encesa no se celebrarà aquest Nadal als Jardins de Torre Girona, segons ha avançat Betevé i han confirmat fonts municipals a l’ACN. L’espectacle estava anunciat per fer-se entre el 22 de novembre i el 6 de gener, però finalment l’Ajuntament de Barcelona i l’empresa Let’s go, organitzadora de l’esdeveniment, han acordat “de mutu acord” anul·lar l’espectacle en aquest emplaçament.

Veïns, entitats i la mateixa Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) -es tracta del jardí del seu rectorat- havien expressat la seva oposició a què l’espectacle es tornés a fer en aquests jardins per l’impacte negatiu en l’entorn.

Davant d’això, les mateixes fonts municipals han assegurat que tant el consistori com la companyia han vetllat perquè l’espectacle no tingués cap impacte perjudicial sobre els jardins i han mantingut un diàleg “constant i proactiu” amb tots els agents implicats.

L’espectacle Natura Encesa es va celebrar per primer cop a Barcelona el 2021 als Jardins de Pedralbes. L’any passat, però va canviar d’ubicació i es va fer als jardins de Torre Girona.

Dos informes de la UPC ja alertaven llavors de l’impacte que l’espectacle podia tenir per a la biodiversitat de la zona verda. L’Ajuntament de Barcelona va dir, però que la promotora tenia un informe favorable de la Generalitat sobre l’impacte de l’activitat en les espècies protegides.

Actualment, el portal web de l’empresa no anuncia cap ubicació per a l’espectacle de llums de Nadal a Barcelona, que sí que explica els que es faran per exemple a Sevilla o Madrid.

(Visited 43 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari