Puente fa fora el president d’Adif

La destitució d'Ángel Contreras arriba després de diverses incidències ferroviàries i Transports la desvincula dels relleus relatius al cas Koldo

Bluesky
Ángel Contreras, fins ara president d'Adif, i el ministre Óscar Puente - Foto: Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible

El ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, ha destituït aquest divendres el president d’Adif, Ángel Contreras, després que s’hagin produït els darrers dies un seguit d’incidències que han afectat les infraestructures ferroviàries espanyoles, una decisió que s’ha justificat oficialment al·ludint a una necessitat d'”impulsar la gestió” d’aquesta entitat pública empresarial.

La destitució de Conteras, que ha presidit Adif menys d’un any, se suma a la llista de relleus relacionats amb l’auditoria sobre el denominat cas Koldo, per bé que el Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha desvinculat la darrera decisió d’aquest afer. Contreras, que va aparèixer assenyalat en un informe de l’UCO relatiu a aquest cas, va negar al Senat que hagués arreglat cap contracte públic.

Aquest divendres, els serveis d’alta velocitat a les estacions d’Atocha (Madrid) i Sants (Barcelona) han patit interrupcions a causa d’una avaria en la senyalització i del descarrilament d’un tren a Can Tunis, respectivament.

(Visited 61 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari