Capella lamenta que les mesures del govern espanyol per limitar el lloguer turístic arriben “tard i malament”

Denuncia que les propostes de l'executiu estatal envaeixen competències de la Generalitat

Bluesky
La consellera de Territori, Ester Capella, en una atenció als mitjans (ACN)

Ester Capella ha lamentat aquest dimecres a la tarda que les mesures anunciades pel govern espanyol per limitar el preu del lloguer temporal i el dels preus turístics arriben “tard i malament” i “a remolc d’Europa”.

La consellera de Territori, que ha recordat que fa un mes i mig el PSC “va tombar” el decret llei de la Generalitat que regulava el lloguer de temporada, ha denunciat que les mesures plantejades avui “s’han fet d’esquenes al Govern de Catalunya, únic territori que ha limitat el preu del lloguer”.

Alhora, ha considerat que aquestes mesures “no reduiran el lloguer de temporada” ni evitaran “el frau”. A més ha denunciat que “envaeixen les competències” de la Generalitat.

(Visited 54 times, 1 visits today)

Et pot interessar

Feu un comentari