La UdG obre un expedient per la denúncia d’assetjament d’un professor a una alumna

Es remunta a 2020 i aquest dimecres s'ha fet públic

Bluesky
Facultat de Lletres de la UdG

La Universitat de Girona (UdG) ha anunciat que obre un expedient per estudiar el cas d’un possible assetjament sexual d’un professor a una alumna de màster. A través d’un comunicat, la universitat ha anunciat que l’equip de direcció va començar a treballar en el cas des del moment en què va arribar la denúncia a través d’un protocol intern per erradicar les violències masclistes.

En aquest sentit, el comunicat especifica “el compromís ferm” que té la UdG per eliminar qualsevol comportament masclista i per això avisa que “utilitzarà tots els mecanismes disponibles al seu abast”. A més, afirmen que des de la Unitat d’Igualtat hi ha el compromís d’atendre i acompanyar les víctimes.

El cas es remunta al 2020, quan un professor associat al Departament de Pedagogia hauria proposat a una alumna acabar una reunió “al llit”. La Plataforma Feminista de la UdG ha denunciat públicament el cas aquest dimecres penjant pamflets i difonent un comunicat a les xarxes socials.

(Visited 147 times, 1 visits today)

Notícies Relacionades

Et pot interessar

Feu un comentari