Francisco Martínez, l’exsecretari d’Estat de Seguretat durant l’etapa de Jorge Fernández Díaz al Ministeri de l’Interior, ha negat l’operació Catalunya i l’existència d’investigacions prospectives il·legals contra independentistes catalans.
“No va existir res semblant a una operació Catalunya amb preparació, repartiment de rols i execució. Radicalment no”, ha assegurat aquest dimarts en una entrevista a RAC1. Martínez ha afegit que no es va posar sobre la seva taula “cap investigació que no estigués basada en indicis de delictes”, recull l’ACN.
Preguntat pel compte bancari suís atribuït a l’exalcalde de Barcelona Xavier Trias, que es va filtrar a mitjans de comunicació, el que va ser mà dreta del ministre de l’Interior ha admès que haurien d’haver investigat “amb major èmfasi” i haver exigit “més explicacions sobre aquesta filtració”.