Yolanda Díaz defensa que Espanya doni suport a la iniciativa sudafricana de demandar Israel per genocidi

La vicepresidenta segona del Govern central diu que és "per justícia i sentit comú"

Bluesky
La vicepresidenta segona i ministra de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz (Javier Barbancho, ACN)
La vicepresidenta segona i ministra de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz (Javier Barbancho, ACN).

La vicepresidenta segona del Govern d’Espanya i líder de Sumar, Yolanda Díaz, defensa que Espanya “pot i ha de donar suport” a la iniciativa sudafricana de demandar lsarel per genocidi davant del principal òrgan judicial de les Nacions Unides.

“Per justícia i sentit comú”, ha afegit en un missatge a través de la xarxa social X. La República de Sudàfrica ha iniciat un procediment davant de la Cort Internacional de Justícia i ha demanat mesures provisionals.

Concretament, ha presentat el procediment per presumptes violacions per part d’Israel de les seves obligacions en virtut de la convenció sobre la prevenció i el càstig del delicte de genocidi.

(Visited 107 times, 1 visits today)

Notícies Relacionades

Et pot interessar

Feu un comentari