El ple de l’Ajuntament de Tarragona ha aprovat aquest dijous, en sessió extraordinària i urgent, incrementar amb 35.800 euros el contracte amb Creu Roja fins al 30 de setembre.
La modificació permetrà ampliar i reforçar el servei de socorrisme a totes les platges de la ciutat fins a les vuit del vespre, una hora més que fins ara.
Es tracta d’una de les mesures que el consistori ha pres després que aquest dimarts es registrés la tercera víctima mortal a la platja del Miracle des que va iniciar-se la temporada d’estiu.
Per la seva banda, Creu Roja ha alertat de l’augment de corrents marines que s’estan registrant enguany i ha demanat més responsabilitat a la ciutadania quan ondeja la bandera groga.
(Visited 59 times, 1 visits today)