A Andreu Buenafuente, perquè la seva productora, El Terrat, és la responsable del Preguntes freqüents (FAQs), programa estrella del procés i sovint l’epicentre de sospites que es contradiuen sobre quin dels dos grans partits independentistes dirigeix contra el rival els continguts de TV3.

La darrera emissió del programa, on van destacar les aparicions de Jordi Sànchez i Artur Mas, ha generat un riu de comentaris sobre aquests convidats, molts dels quals a favor, així com de la seva col·laboradora estrella, Pilar Rahola, que han evidenciat també la desconfiança dels partidaris de JxCat i ERC envers l’altre soci de govern. El mateix es pot dir de l’aparició de Marta Pascal a principis d'aquest mes de febrer.

Un usuari va considerar que l’aparició de Pascal va ser un torpede d’ERC contra els postconvergents, mentre que un altre va tractar Buenafuente d’”espanyolero” i va afirmar que TV3 “és comissariada políticament per ERC”, quelcom que molts cops ha repetit el polìtòleg Ramón Cotarelo, afí a Carles Puigdemont.

Un altre tuiter, però, en veure desfilar Sànchez, Mas i Rahola en el darrer FAQs, s’ha preguntat on eren els que atribueixen a ERC el control de la televisió pública de la Generalitat. Molts perfils seguidors del programa han dedicat grans elogis a Jordi Sànchez, el qual va dir que ERC defensava la DUI però esperava la convocatòria electoral el 2017, però alguns com Pol Carrión, regidor d’ERC a Sant Adrià de Besòs, han considerat aquest programa un “3x1 per a l’espai neoconvergent”. Un dels moments estel·lars del darrer FAQs, per cert, va ser el compte enrere amb què va anunciar la finalització del període d’inhabilitació per a càrrec públic de l’expresident Mas.

Andreu Buenafuente és només el director executiu de la productora El Terrat d’ençà que va vendre la propietat a Mediapro, el conglomerat audiovisual de Jaume Roures.