Finalment, TV3 seguint instruccions del seu director Vicent Sanchis, ha decidit mutilar la versió original de El cas Rosell, un especial realitzat sobre l'expresident del FC Barcelona, Sandro Rosell, previ a la sortida del seu llibre Una forta abraçada que estava previst posar a la venda al voltant de la Diada de Sant Jordi.

El reportatge, realitzat pel periodista Victor Lavagnini, no va passar la primera revisió per part de la direcció del canal autonòmic perquè Sandro Rosell explicava, amb el seu habitual estil directe i clar, que se sentia víctima d'una mena de conspiració i persecució en resposta a les seves decisions i actuacions com a president de l'FC Barcelona.

En aquest escenari de forces fosques que s'haurien alineat fins a forçar el seu empresonament i a gairebé dos anys de presó preventiva, Rosell situava a Jaume Roures, el capitost de Mediapro, com un dels seus enemics. Rosell es pregunta per quin motiu la mateixa comissió rogatòria dels EUA en la qual es demanava investigar a Mediapro per suborn, corrupció i blanqueig de capitals va acabar congelada després de passar per les mans de la jutgessa Carmen Lamela i en canvi a ell, Rosell, se'l va passar per damunt.

Cinc anys més tard, aquesta comissió rogatòria ha tingut com a resultat la imputació per tots aquests càrrecs contra el soci fundador de Mediapro, Gerard Remy, mentre que Sandro Rosell, després de passar per la presó i ser jutjat per càrrecs semblants instruïts per Lamela, ha estat del tot absolt.

Aquesta part ha estat extreta de la versió final del reportatge, on no apareix cap al·lusió a Jaume Roures, així com determinats passatges incòmodes a criteri del canal i la part final en què Rosell ratificava la seva sensació que algú, o alguns, havien anat per ell.

El cas Rosell s'acabarà emetent, doncs, escorçat des de la direcció de TV3 i s'emetrà en un horari fora de la franja de màxima audiència de la cadena, en algun racó de la graella. TV3 podia haver-se avançat a l'emissió de les dues entrevistes ofertes per Rosell un any després de sortir de la presó, a Mundo Deportivo i La Sexta a l'espai Lo de Évole.

Vicent Sanchis, actual director de TV3, va ser l'últim director de Barça TV sota la presidència de Joan Laporta quan el canal era produït i gestionat per Mediapro, l'operador que en aquella època era tenedor dels drets audiovisuals del FC Barcelona.