Carlos Godó, fill de president del grup mediàtic, Javier Godó, va enviar el passat mes de desembre un burofax al periodista Josep Cuní en el que li notificava el seu acomiadament a final de mes i en el que se li consignava la indemnització corresponent, i que era una moneda d'un euro, segons publica Mongolia

L'acomiadament no s'ha fet efectiu per la intervenció del director general del Grup Godó, Josep Caminal, home de confiança de Javier Godó, amb l'argument segons fonts coneixedores del cas que "si cal prescindir d'en Cuní, caldria fer-ho al juny. Ara donaríem un senyal dolentíssima: tothom pensaria que les pèrdues són tan impressionants que no podem aguantar".

La decisió de despatxar Josep Cuní de 8tv, respondria a les pèrdues econòmiques que té la televisió del Grup Godó, com ja va avançar EL TRIANGLE el passat mes de novembre. Però també seria conseqüència de la guerra que estan portant a terme Carlos Godó, que ja controla la ràdio del grup (RAC1) i la versió digital de La Vanguardia, i el seu pare, Javier Godó, pel control del grup mediàtic. Tant és així, que l'acomiadament de Cuní l'hauria decidit Carlos Godó en contra del criteri del seu pare i alhora propietari del grup.